luni, 10 februarie 2014

                                   ZI DE SARBATOARE

         De obicei duminica  eu cu frate-meu si cu familiile noastre servim masa impreuna. Asa a fost si ieri. Ca de fiecare data am gatit impreuna ceva deosebit, ceva special, care ne-a mers la suflet si ne-a amintit de  zilele cand buna noastra mama, mare mestera in tot ce facea, ne aduna pe toti in jurul mesei de duminica. 
         A fost si motiv de sarbatoare, pentru ca azi 10 februarie,in familia mea se implinesc 24 de ani de casnicie, ani fericiti si cu multe realizari petrecuti alaturi de Pupi. A fost sampanie, au fost mancaruri alese, dar a fost si escalopul pe care l-am numit Aurora ( asa o cheama de fapt pe sotia mea ) din doua motive: primul pentru a marca ziua asta speciala si al doilea pentru ca sosul l-a facut ea.


Reteta  e cu totul originala si am sa vi-o povestesc mai tarziu pe pagina de retete !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu