duminică, 2 februarie 2014

                               VANATOREASCA

              Ieri am primit de la un prieten trei rate salbatice, bineinteles vanate cu vreo cateva zile in urma . Mi le-a dat fezandate adica tinute in tot acest timp in pene, la ger. M-am gandit sa fac o supa, apoi sa le bag in cuptor, insa in final mi-a venit ideea sa  gatesc doua dintre ele intr-un sos cu masline. Asa ca  aseara  m-am pus la lucru si am inceput prin a le jumuli, eviscera si a le spala foarte bine in interior. Le-am tamponat apoi cu un servet de bucatarie si le-am parlit pe flacara. Am preparat apoi o marinata  din trei litrii de apa si 700 ml de vin alb sec in care am pus un pastarnac tocat, un morcov taiat rondele, o radacina de patrunjel si una de telina maruntite, vreo zece catei de usturoi, doua cepe intregi (doar un pic crestate in capat ) patru foi de dafin, cateva boabe de piper si ienibahar. Toate acestea le-am fiert pana s-au inmuiat legumele dupa care am adaugat 4 linguri de otet din vin. Am luat apoi marinata de pe foc si am lasat-o cam 15 min sa se tempereze cu capacul pus dupa care am cufundat in ea ratele pastrandu-le asa pana azi dupa amiaza .
           Cum a iesit mancarea ?
Iaca asa :

Daca vreti sa gatiti si voi, reteta o gasiti pe pagina cu retete din cobilita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu