miercuri, 5 februarie 2014

                               Ce sa faci c-o bucata de oaie ?


  b    Iubitii mei prieteni
   Astazi imi  facui  o dambla, o gateala la care ma gandesc de mai mult timp  adica o placinta ciobaneasca sau cum ar zice englezul ,, a shepherd "s pie  ". Ca daca tot gasi nevasta-mea, Pupi  cum o alint eu, prin congelator  o bucata mandra de pulpa de noatina de vreun kil si nu se hotara ce sa faca cu ea, ma gandii sa o aranjez eu. Si incepui asa:
   Luai un ibric, cateva boabe de piper, o tara de zahar si niste tuica de pruna d-aia galbina si de-o varsta cu nepoata-mea Teodora . Cum ce sa fac cu cu ele ? Pai sa fac niste tuica fiarta ca asa  se incepe orice treaba serioasa......in bucatarie .

                   Mancarea iesi asa :


            Reteta o gasiti pe pagina cu retete din cobilita !

Un comentariu: